Re: HP920C i nachodzące polskie znaki w Wordzie

Autor: Mq (a_at_a.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 11:47:09 MET DST

Poszukaj, czy gdzies w opcjach drukarki masz cos
w stylu drukuj czcionki true type jako rastrowe (czy cos
takiego). Niektore HPki musza to miec ustawione - sa
wlasnie takie problemy jak opisales. Poza tym jeszcze
w niektorych HP trzeba dodatkowo zmniejszyc rozdzielczosc
dpi, ale nie pytaj mnie dlaczego. Po prostu kiedys usunalem
w ten sposob podobny problem jakos przez przypadek...

--
pozdrawiam
Mariusz