Re: Program do testowania!

Autor: Jankes (janin_at_wp.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 10:33:27 MET DST

Dnia Mon, 06 May 2002 08:28:21 GMT, "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>
napisał(a):

>więc problem sterownikó pewnie ;> A do czego sterowniki zmieniłeś ?

Do plyty głownej mam Solteka 75-KAV i dalem te najnowsze stery via
4.38
Do geforce 2 MX 28.90 :)
A i mam nowa myszke optyczna A4techa (moze ona cos pochrzniła)
Zreszta to jest bardzo dziwne napoczatku wieszal mi sie jak otwieralem
strony kilka stron byly takie ze poprostu padal jak mucha nic nie
mozna bylo zrobic tylko twardy reset! Na winie2000 wszytsko chodzi
cacy :)) Te strony tez :) A stery sa takie same jesli chodzi o numerki
!!