Re: P4 jaka plytra

Autor: Sylwester Olech (Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 08:19:31 MET DST

Użytkownik "Marek Szerszyński" <marek_at_poczta.pl> napisał w wiadomości
> "Sylwester Olech" <Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl> wrote in message
>
> [...]
> Wonder
> [...]
>
> Ja nie napisałem, że ta płyta nie działa. Napisałem, że nie nadaje się
> na "zajebistą furę" - a to różnica.
>
> MS

Jeśli idziemy tą drogą to ja również nie napisałem że się nadaje na
"zajebistą furę" bo to jest pojęcie względne.
A jedynie opisałem swoje wrażenia na tle tego co napisali inni.
A co do "fury" to uważam że moja konfiguracja nie jest taka ostatnia, a
działa stabilnie.
Jesli chodzia o bliższe szczegóły to zapraszam na priv, coby nie zaśminecać
grupy.

Pozdrawiam
Sylwek
Sylwester.Olech_at_klub.chip.pl