Re: ultracichy cooler

Autor: KW (UsunTo_kwis_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 08:36:22 MET DST

> co masz do codegena, ma bardzo ciche zasilacze, np modecom jest znacznie
Jesli chodzi o zasilacze, szczegolnie te 300 W sa OK bezdyskusyjnie i nie do
nich sie przyczepialem.

> glosniejszy !!!!! a co do grubosci blachy to coz codegen kosztuje w
Masz tu racje, znacznie cichsze sa enlighty od modecom'ow

> granicach 110-130zl, ja sie jeszcze w zadnej hurtowni nie spotkalem z
> lepszymi obudowami (oprocz modecom ale ta Cena!!!!)
A jesli chodzi o obudowe, to w pelni podtrzymuje opinie. Obudowa, ktora
trzyma sie na srubkach i scianie biurka, bo pod wlasnym ciezarem wygina sie
jest do niczego i predzej czy pozniej zaczyna wibrowac i dzwonic jesli w
srodku schowany jest szybkoobrotowy wentylatorek. Jesli chcesz taniej i
cichej obudowy uzyc, to zdecydowanie stawiam np. na eurocase (midi nie
kosztuje wiecej jak 110 brutto), choc w przypadku athlonow i niekiedy P4
niewystarczajacy jest zasilacz (200W) i jesli taka jest potrzeba, to trzeba
wymienic na 300W. Wykonane sa one z grubej i ciężkiej blachy do tego maja
bardzo cichy zasilacz (wzornictwo moze byc dyskusyjne
http://www.eurocase.cz/en/start.html).

Pozdrawiam
KW

*********