Re: ultracichy cooler

Autor: KW (UsunTo_kwis_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 07:40:14 MET DST

byc moze pomoze "cool master", ale to i tak zawracanie glowy, bo w
większosci płyt pod durona nie ma zbyt duzo miejsca na wiekszy,
niskoobrotowy radiator/wentylator.
sprawdz co rzeczywiscie halasuje:
1. zablokuj ołówkiem itp. na chwilę wentylator w zasilaczu,
2. zablokuj palcem wentylator na procesorze,
3. jesli to obudowa w stylu codegen, to ja wyrzuc (jesli nie halasuje
zasilacz, to go zostaw)

jesli jestes pewien, ze to procesor, i nie chcesz sie pozbyc tej skrzynki
(wykonanaj chyba z blachy 0.5 mm!) to postaraj sie ograniczyc przenoszenie
wibracje na obudowe. W tym celu przygotuj z najcienszej plaskiej tasmy
uszczelniajacej do okien odpowiedniej dlugosci kawalki i przyklej je wzdluz
krawedzi skrzynki (zwykle to zmniejsza halas o kilka decybeli). Niekiedy
pomaga dołożenie podkladek sprezystych pod srudbki zamykajace skrzynke.

A tak na marginesie to zerknij na koniec mojego nietypowego FAQ:
http://www.alfabit.com.pl/?menul=3 od blisko 2 lat o tym pisze, ale jest to
glos "wolajacego na puszczy"

KW