MSINFO32 oślepł - help!!!

Autor: wmarco_at_interia.pl
Data: Mon 06 May 2002 - 02:35:28 MET DST

Płyta ECS K7S5A; Duron 1GHz; grafika Gigabyte GA-622 (Riva TNT2 32MB); HDD
Seagate ST 340823A U5 (ATA100); RAM 512MB SDRAM; Win 98SE (1998r., legalny!),
instalowany "od podłogi" (system odpalony z dyskietki, FDISK, FORMAT itd.), z
uaktualnionymi sterownikami sprzętu + IE 5,5 Pl. Żadnych tam dopalaczy,
overclockingów itp. bzdetów.
2 godziny orki przy instalacji i... kicha! Miał być głęboki upgrade, a jest
głęboki odbyt, ot co! Arcanum się nie odpala (dwie reklamy, a potem system się
wiesza), modem (Zoltrix Phantom HSP56PCI - przepraszam koneserów za to
badziewie, ale dotychczas zapewniało mi download z bliskich serwerów rzędu
5kB/s) nie działa, karta graficzna wiesza się (martwy ekran) parę razy
dziennie, a co najlepsze - MSINFO32 nie widzi żadnych składników PC-ta!!! Po
prostu w prawym oknie "Informacji o systemie" jest plaża!
Nawet nie próbowałem instalować oprogramowania służącego do zarabiania
pieniędzy, typu Word 2000 (legalny, legalny!), bo to, co zobaczyłem już
wyczerpało zapasy moich nadnerczy (źródło adrenaliny, jakby się kto pytał).
Oczywiście dałem sobie siana z telefonami do MS, bo to czysta strata czasu -
oczywiście skierowaliby mnie do Elitegroup. Tamci z kolei powiedzieliby, rzecz
jasna, że syf robią goście z MS. Może więc wy, bracia (i siostry) w
komputerowym szale, powiecie mi, co jest grane?

1. Jaki jest horyzont czasowy "kompatybilności" softu i hardu? Rok? Dwa lata?
No bo 4 lata to raczej już nie.
2. Czy w ogóle istnieje komnpatybilność poza listami publikowanymi przez
producentów sprzętu i oprogramowania?
3. Czy, żeby dać sobie spokój z dylematami 1. i 2., należy kupować tylko tzw.
komoputery markowe, co oznacza przyzwoitą wydajność za koszmarne pieniądze lub
dziadowską wydajność za duże pieniądze?
4. Czy mam kupić (bo innej możliwości, rzecz jasna, nie przewiduję) to nowe
cudo imieniem XP, czy może raczej walnąć całe krzemowe badziewie tam, gdzie
jego miejsce: na śmietnik?

Uff! Ale se ulżyłem! Mimo to - pomocyyyyy!