Re: Kontroler scsi

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Mon 06 May 2002 - 03:08:03 MET DST

On Sun, 5 May 2002 23:17:59 +0200, "lybex" <templer_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam
>mam taka prosbe.. wlasciwie prosbe o porade... Posiadam skaner scsi (agfa
>1236s). Do niego dolaczony byl prosty kontroler scsi, niestety na isa, a na
>obecnej plycie glownej nie mam tych zlaczy. Mozecie doradzic jaki kontroler
>na pci kupic pod ten skaner ? Dodam ze potrzebne jest zewnetrzne zlaczy 25
>pinowe, zenskie :)

kup dowolna karte SCSI. polecalbym najtansza karte adaptec'a
szczegolnie, ze te karty ostatnio stanialy. z wyjatkiem makowki oraz
kart sprzedawanych razem se skanerami, nie znam kart z zewnetrznymi
portami 25pin, ael przeciez mozesz kupic kabel 50 (HD/LW) - 25pin bez
zadnego problemu i podlaczyc skaner takim kablem. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.