Re: Drukarka do faktur

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 21:04:24 MET DST

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisał w wiadomości

> Wyobraz sobie, ze dziennie trzeba wydrukowac setki faktur...
> Przeciez kolega Bman wyraznie napisal, ze ma byc tanio w eksploatacji :-P

Nie muszę sobie wyobrażać, bo u mnie w firmie drukuje się nie tylko prawie
200 faktur i innych dokumentów (np. rysunki techniczne), i eksploatacja nie
jest aż tak wysoka i tak drastycznie widoczna, żeby kupić igłówkę. Pozatym
jakość wydruku też świadczy o firmie... przynajmniej takie jest moje zdanie.
Księgowa powiedziała, że nie chce wydruków i bilansów z igłówki, bo nie może
tego potem odczytać (słaby wzrok :-)) Pozatym jednokrotne napełnienie
tonerem kosztuje nas ok. 20-22zł, bo kupiliśmy 5 litrowe opakowanie
teneru... :-) Nie wiem, ile kosztuje taśma, ale na pewno powyżej 10... więc
różnica nie jest aż tak wielka. Praktycznie to ok. 100 zł na miesiąć więcej.
No, ale trzeba było wydać te 2300 brutto na początku... osobiście za
igłówkami nie przepadam... ale jak ktoś lubi i nie śpieszy mu się, żeby
otrzymać szybko fakturę to jego wola. Nasz charakter sprzedarzy wymaga
szybkiego wydawania dokumentów (WZ-tki, faktury, paragony, umowy, rysunki
techniczne, etc.)