Re: (by³o: klawiatura na seriala?) nowy problem - cd

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 05 May 2002 - 21:00:25 MET DST

> Mo¿e tak byæ. Teraz we¼ jaki¶ multimetr z omomierzem, ustaw
> na niski zakres (powiedzmy 1 kOhm ca³kowicie ju¿ wystarczy)
> i sprawd¼ na ca³kowicie od³±czonej p³ycie g³ównej czy te uk³ady
> F maj± przewodzenie w miarê podobne. Je¶li ten jeden ma³y akurat
> nie przewodzi, to masz winnego.
pomy³ka-ten ma³y to kondensator, a jeden z tych du¿ych to ten zepsuty -
wymieniony i dzia³a

> Myszy serialowe zasilaj± siê paso¿ytniczo z jednej z linii
> sygna³owych +12/-12 V. Na serialu nie ma wyprowadzonego
> osobnego zasilania. Tutaj te¿ le¿y jedna z przyczyn
> niedzia³ania wiêkszo¶ci myszy PS/2 z przej¶ciówkami na
> COM: je¶li zamiast +5 V zasilania mysz dostanie prostok±t
> +12/-12 V, to albo odmówi pracy, albo siê spali...
to dobrze ¿e nie próbowa³em
> Myszy combo dostosowane s± do pracy z jednym i drugim
> sposobem zasilania i dlatego przej¶ciówki podaj± akurat
> tê jedn± liniê na pin zasilania gniazda PS/2.
raczej takiej nie mam

> W serwisie RTV na pewno zrobi±, o ile maj± w miarê przyzwoity
> sprzêt umo¿liwiaj±cy lutowanie elementów przewlekanych i SMD
> na p³ytkach wielowarstwowych.
kolega elektronik mi to zrobi³ - poparza³, powiedzia³ "nie ma sprawy" i 2 min
pó¿niej wszystko gra³o :-)

zawsze musi byæ jakie¶ "ale" : -10 min pó¿niej zauwa¿y³em ze nie wykrywa mi
napêdu cd - w trybie normalnym po prostu go nie widzi, a w awaryjnym figuruje
tylko w mened¿erze urz±dzeñ. jest poprawnie pod³±czony, wszystkie kable ok, ale
co¶ nie gra.
mam zainstalowanego virtual drive - z nim nie by³o jednak nigdy problemów.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl