Umarła giełda Katowicach, raczkuje w Mysłowicach, było: Gielda w Katowicach -DOKP

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 20:35:00 MET DST

>Moze ktos sie orientuje czy gielda w DOKP w KAtowicach
>bedzie czynna w niedziele 5 maja ?????

To chyba ostatni dzień działalności giełdy.
W drugiej połowie miesiąca giełda przeniesiona na dolny hol dworca PKP w
Katowicach (dawny salon Skody).
Bardzie niefortunne miejsce trudno sobie wyobrazić.
Wiecznie zajęte miejsca i tak płatnego parkowania. Jedyny strzeżony pobliski
parking zawsze zapchany.
Praktycznie to tam nie ma szans zaparkować na ulicy więcej, niż z pięć
samochodów.
Dojazd utrudnia i miejsce zajmuje sznur taksówek na przyległym postoju
(polujących na podróżnych ;-)
Obok co chwilę wyjeżdża z przystanków przegubowy autobus z kilkudziesięciu
linii MPK.
A jeszcze ta zakręcona kolejka na godzinę stania po bilet, bo tyle trzeba
było odstać w czasach świetności giełdy.
Co się będzie działo, kiedy wszyscy handlarze zaczną pakować towar o
13-stej. Ewakuacja Amerykańskiej ambasady z Sajgonu to przy tym będzie
wzorowo zorganizowana akcja :-)

Dawno się tak nie uśmiałem, kiedy w zeszłym tygodniu dostałem ulotkę o
przenosinach giełdy.
Poszedłem sprzedać starą Rivę, a wróciłem z pieniążkami i uśmiany po pachy
nową lokalizacją.

BTW płytki CDR zdecydowanie tańsze np. w Geancie, ceny w Action też niższe
niż u giełdowych handlarzy.
Jednak jeśli ktoś bardzo chce się wybrać na giełdę, może pomyśleć o
Mysłowicach.
Sobota, niedziela, na terenie Mysłowickiej giełdy Samochodowej.
Bez żadnych kolejek po bilet wejściowy (w ogóle wejście gratis).
Bez tłoku.
A jak komputera nie kupi, może autem wyjedzie, lub z nowymi dżinsami pod
pachą ;)))

--
Janusz - Vahanara