Problem z CD-ROM: BCD E520C

Autor: Łukasz Banaśkiewicz (scorpiob_at_wp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 19:46:17 MET DST

Mam Athlona 1Ghz, 128mb ram, płytę Shutle AK31, Windows XP. Kupiłem sobie
cd-rom: BCD E520C 40x.
Po kilku dniach, podczas instalowania gry wyskoczył błąd I/O i do końca dnia
cd-rom nie czytał żadnych płytek, tj. po włożeniu płyty cd zachowywał się
jakby jej wogóle nie było. Następnego dnia rano już wszystko było w
porządku, ale gdzieś od południa znowy mam ten problem. Sterowniki mam z cd
Windowsa XP, bo razem z cd-romem nie dostałem. Proszę o pomoc!
scorpiob_at_wp.pl