Podkrecanie Durona 900?

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Sun 05 May 2002 - 18:23:55 MET DST

Duron 900
MSI K7T TURBO LIMITED EDITION KT133A
256 SDR NONAME

Standardowe napiecie procesora wynosi 1.60V. Zamalowalem mostki tak jak
trzeba. Udaje mi sie go podkrecic do 1200 ale juz po uruchomieniu kompa
nastepuje zwis. Jak ustawie go na 11x100 to chodzi stabilnie, ale trzeba
podniesc napiecie.

Prosze o podanie mi gornej granicy napiecia do ktorej moge podnosic oraz czy
jest szansa ze pojdzie na 12x100 stabilnie i ile musi wtedy wynosic to
napiecie?

Jak to jest, czy mozna ustawic go na magistrali 133 i jakie beda wtedy
konsekwencje tej zmiany. Jest sens wogole go podkrecac?

Za wszelkie info serdeczne dzieki
Pozdrawiam
<kulwis>