Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 18:01:06 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote:
> Jakie to parametry chciałbyś regulować których to porządna firma
> nie wyregulowała w fabryce porządnie? Tylko konkretnie poproszę... :-)

osobno zbieżność pozioma dla lewej i prawej strony ekranu. Mój monitor
ma regulację zbieżności pionowej dla góry, środka i dołu ekranu, ale ma
niestety nierównomierną zbieżność poziomą i tylko jedną regulację tejże,
która nie daje szansy naprawienia tego defektu (Sony G420 - więc nie
pisz, że kiepski model)

B.