Re: monitory podejscie sprzetowe ;)

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 05 May 2002 - 17:12:17 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:3CD4EDD8.57ED6A47_at_magsoft.com.pl...
> Zaręczam, że nawet do pisania maila przyda się monitor z
> jednakową ostością na całej powierzchni i bez widocznej
> mory. A takie "kwiatki" widziałem ostatnio choćby w kupionym
> "w pudełku" monitorze CTXa, która to firma bardzo marną nie jest.

Ja jednak omijałbym ją szerokim łukiem...
Natomiast regulację mory pionowej i poziomej to widziałem
w KAŻDYM monitorze 17" jaki ostatnio kupowałem...
Z bardzo, bardzo tanimi Samsungami włącznie !

A jesli obraz jest nieostry to monitor nadaje się do fabryki na
zasadach "zwrot do sklepu". Sądzę, że to bardzo rzadki przypadek.