Re: Drukarka do faktur

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 16:24:10 MET DST

Użytkownik "Bman" <bman_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Zamierzam zmienic stara wysluzona 24-iglowke na cos nowego.
> Moze polecicie cos sensownego sprawdzonego w biurze w cenie max 1000 zl ?
> Zalezy mi najbardziej na niskich kosztach eksploatacji.
> Z gory dzieki za Info.
>
> Darek

Jesli drukarlka iglowa to tyko OKI, ale kosztuje powyzej 1000,00 PLN.
Pracujac w ekstermalnych warunkach potrafi wytrzymac wiele. Zobacz , czy w
jakimkolwiek banku (tam duzo drukuja) maja cokolwiek innego niz OKI.
Panasonic to kpina, polecam jesli drukujesz 10 faktur dziennie, ale na duze
obciazenia tylko OKI Microline.

Robert P.

P.S. Moze uda Ci sie kupic uzywana bedzie taniej, a i tak wytrzyma wiecej
niz nowy Panasonic lub Seikosha.