Re: podkrecanie celerona 366

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 13:33:47 MET DST

W poscie Thu, 2 May 2002 22:27:20 +0200, Dawid naskrobal...
> witam wszystkich
> probowalem podkrecic procka (mnoznik zablokowany
> wiec dzialalem magistrala) podkrecilem magistrale z 66 na
> 75 MHz co dalo 413 MHz procka jakis czas chodzilo dobrze
> ale pozniej windows zaczol wyrzucac krytyczne wyjatki

Ogolnie cel366 kiepsko sie krecily (z wyjatkiem niewielkiej liczby
egzemplarzy)
Przy ustawieniach fsb na 83MHz nie spotkalem sie z problemami.
Inaczej jest przy 100, tylko nieliczne egzemplarze na dobrych plytach to
znosza bez problemow.
U mnie (plyta procomp b785z) wysypywal sie przy magistrali 100MHz i nie
pomagalo chlodzenie i zwiekszanie napiecia (raczej wina plyty :( ) no i
moj seagate U6 40GB tez sie wywalal na 100 :)

Wiec:
1. Zwieksz napiecie procka (jesli masz przejsciowke slot1->fcpga to
zworkami)
2. Jesli sie bedzie bardzo nagrzewal to dobrze go chlodz :)
3. Postaraj sie zeby przy zmianie fsb nie przetaktowac za bardzo pci bo
inne urzadzenia moga sie wywalic.

--
Pozdrawiam     Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl  GG:2200145