Maxtor - Bad Block + zamaskowanie!

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 May 2002 - 23:27:12 MET DST

Witam!
Na dysku Maxtor 40 GB 5400 rpm wyskoczył mi 1 bad block (słownie jeden).
Nie jest to bad block logiczny to sprawdziłem. Teraz mam pytanie.
Czy jest jakiś programik którym by można było Go (tego zamarkowanego)
wymaskować tak by w NDD lub skandisku nie był widoczny jako "B". Po prostu
żeby nadal sobie był ale nie widoczny gołym okiem. Zdaję sobie sprawę że
byłby on nie widoczny do czasu pierwszego formatu. Jeśli takie coś jest
proszę podajcie adres i nazwę programiku.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm