RTC Alarm nie działa - co to może być ?

Autor: Dariusz Antoniak (dariusz_antoniak_at_pf.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 19:58:15 MET DST

Witam wszystkich...

Ten problem może nie jest zbyt poważny, ale nie daje mi spokoju.
Zastanawiam się, dlaczego tak się dzieje...

Mam płytę Shuttle AK32 2.0. Jak wiadomo w tej płycie i w każdej w miarę
nowej jest w biosie funkcja włączania komputera przez alarm zegara
systemowego RTC.

Problem w tym, że u mnie to nie działa. A kiedyś działało. Fakty są takie:

1.Komp włączony do sieci.
2.Ustawiony właściwy dzień tygodnia i czas włączenia.
3.RTC Alarm ustawiony na Enabled.
4.Odpowiednie IRQ odpowiadające za RTC alarm - Enabled.
5.Zmiany zapisane do biosu.

Pomimo tego komp nie włącza się o danej porze. Chyba nie ma tam nic, co
można by ustawić, przynajmniej ja nic nie znalazłem. Czy to powód, aby pisać
do serwisu, a tym bardziej reklamować płytę ?

Darek