Re: stacja dyskow a win98se

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 23:54:03 MET DST

> od tego masz bios w pierwszej zakładce masz napędy i stacje dyskietek,
> tylko wybierasz rodzaj, więc chyba też można mieć kompa bez napedu fdd
> (nie sprawdzałem)

taaa
ja tez z tym sie meczylem , "report no FDD for Win95" nie mam ale wylaczalem
w pierszym
oknie biosa fdd co nie pomoglo, wylaczylem w biosie kontroler FDC - dalej to
samo
Potem wywalilem w mendzerze urzadzen(juz pod Win) flopa (ktorego nie
bylo ) - dalej to samo
Byla dalej stacja 5,25 (ktorej nie bylo) a w zakladce wydajnosci win
pieprzyl mi ze
stacja dyskietek jest w zgodnosci z czyms tam