Re: VIA i celek

Autor: Lidka (lideczka_at_ftv.nospam.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 19:04:09 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Jurczak" <gjurcz_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości

> Jezeli w BIOS-ie jest ubogo z opcjami polecam WPCREdit-a i WPCRSet-a.

Jest BARDZO ubogo. Mam te programy ale nie bardzo się orientuję, które
rejestry którego urządzenia odpowiadają za wydajność... Jeśli masz coś po
polskiemu, to podeślij, proszę.
Mam za to świetny programik o nazwie Memory Interleave Enabler for VIA
Chipsets, który pozwala ustawić interleaving na 4 tuż przy starcie systemu.
Wydajność wzrosła do 190MB/s.

> Poza tym zawsze mozna puscic tego Celka na FSB 75MHz (lub wyzej).

No tak, ale to nie było rozwiązanie - teraz to co innego. Mimo to nie mam na
płycie żadnego monitorowania temperatury, więc trochę się boję o niego...

Pzdr.
Lidka