Re: Zakładanie Durona...

Autor: bias (bias_at_NOGAokoPSAclubbing.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 17:19:40 MET DST

> to ona sie sama idealnie rozprowadza. Tylkonie moze jej byc za duzo!!! (bo
> wylezie na boki i moze pozwierac cos niecos) !!! (za malo raczej nie
bedzie)

ROTFL
to moj procesor juz sie spalil
dzieki za informacje
zapisze sobei zeby go wymienic w przyszlym tygodniu

w ogole co do tej pasty to dziwne tu rzeczy wypisujecie, ze musi jej byc
malo itp itd. ja nawalilem pol tubki na procka i przy ~2600rpm mam srednio
30stopni(teraz mam 28) procek to duron 850

aha i uzywalem zwyklej tandetnej gownianej pasty ktoora byla dolaczona do
mojego taniego tytana, a nie jakiejs super mega rewelacyjnej diamentowej
pasty za
12048901248zl

przesadzacie i tyle........