Re: Nie zbyt mądre pytanie...

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 16:03:23 MET DST

> 5. No i zadawac pytania, tyle tylko ze grupy sa niestety bezlitosne.
> Tutaj sie nie uznaje zasady ze nie ma glupich pytan a sa glupie
> odpowiedzi.
> Tutaj jest na odwrot. Na madre pytanie jest duzo latwiej dostac glupia
> odpowiedz.

Nie ma glupich pytan, bywaja natomiast niemadre odpowiedzi - to stara,
sprawdzona i dobra zasada. Jesli ktos na grupie Jej nie przestrzega to IMHO
tylko swiadczy o poziomie kultury tego kogos. Bo trzeba pamietac, ze co
innego jest kogos kulturalnie i delikatnie pouczyc, ze na przyklad udal sie
ze swoim pytaniem nie na ta grupe co trzeba, albo, ze problem jest stary ma
poszukac w archiwum, albo cos takiego, a co innego jest kogos poprostu
zj**ac, zmieszac z blotem, tak zeby wiecej w ogole nie mial ochoty pytac o
cokolwiek.
Inna sprawa, ze sporo zalezy od tego nie jakie, a jak sie pytania zadaje...
Ja jakos jeszcze nigdy zadnej zj**ki w usenecie nie dostalem...
UPS... teraz pewnie dostane:)
Pozdrawiam!
MA