Re: czy 230 W wystarczy??

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 14:48:41 MET DST

Skoro gosc ma Enlighta 230 W to niech sobie sprawdzi . Jak mu sie bedzie
wieszal to zawsze moze wymienic na mocniejszy.
Mysle jednak ze nie bedzie musial.
Jednostka centralna nie pobiera bowiem mocy 200 W.

Ja mam P III 800 MHz , 2 x HDD , Modem , sieciowke ,CD ROM , CD RW, s
Blaster LIVE 2 kosci RAM , ( zasilacz mam 230 W) .
Zmierzylem ile mocy pobiera moj komp gdy wszystkie te urzadzenia sa wlaczone
i wyszlo mi 70 W... Podczas normalnej pracy bierze jakies 55 W (np podczas
grania z HDD albo kompresji filmu )
Wiadomo jednak ze AMD sa bardziej pradozerne bo sam procek bierze srednio
60- 70 W (intele 30-40 W a P IV jakies 70-80 W)
wiec z grubsza liczac niech bedzie 150 W ( ale tylko wtedy gdy wszystko na
raz dziala bo srednio podczas normalnej pracy mysle ze nie przekroczy 100
W).
skoro jest to rzeczywisce zasilacz Enlight to powinien spokojnie sobie z tym
poradzic bo ma jeszcze 80 W zapasu.

Proponuje wiec wlozyc i sprawdzic.

Pozdrawiam
Robert