Re: plyty glowne pod AMD - historia

Autor: ~ KYS ~ (kys_at_poczta.fm)
Data: Fri 31 May 2002 - 14:27:23 MET DST

Użytkownik "Tomek" <coala_at_poczta.onet.pl> napisał:
> Odczuwam, ze to beda "glebokie" poszukiwania. To zadna odpowiedz, ale
powiem
> Ci, ze posiadam plyte glowne ze zintegrowanym prockiem 286 16MHz gdzie na
> procesorze jest nadruk wlasnie AMD. Wniosek nasuwa mi sie taki, ze firma
AMD
> zanim sie usamodzielnila produkowala procesory dla Intela.

juz wlasciwie od 3 dni przeszukuje rozne zakatki sieci, zeby dowiedziec sie
czegos na temat "starszych" plyt pod procki AMD... (informacji od K6 do
dzisiaj jest duuzo)
na razie nic ciekawego nie znalazlem... :(
nawet na stronach "Muzeum komputerowego" nic nie znalazlem...

no tudno - jeszcze poszukam...

> ps. moze znajdziesz cos na http://www.amd.com/
nie za bardzo AMD chce sie "chwalic" o procesorach wczesniejszych od K5...
:(

Pozdrawiam
    KYS