Re: Divxi na SBlasterze 32 ISA

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 23:33:41 MET DST

> Słaba jakosc dzwieku w otwarzanych filmach Divxi na SBlasterze 32 ISA
> co moze byc przyczyną ?? .
> Jesli dzwiek kodowany jest (sprawdzone w zakładce mplayera)na 44100Khz
> to wszystko w porządku jesli kodowany jest z formatu 48000Khz jakosc
> wrecz tragiczna słyszalne szumy i trzaski .Co ciekawe jesli plik avi
> otwarzany jest w DivX Player 2.0 to wszystko ok ale pod ten player nie
> mozna prosto podłozyc napisów niestety.
> Kodeki raczej nie zarówno na MPEG layer-3 ...wersja 1.9 ,15, jak i
> 13,6 jakosc tak samo.
> Jakies propozycje rozwiązania problemu.

moze trzaskow nie ma ale jakosc mniej wiecej telefoniczna
karty SB ViBRA16, AWE32, AWE64 obsluguja czestotl. probkowania do 44,1kHz
jednak pod WinMe oraz WinXP (bardzo mozliwe ze pod Win2k tez ale nie
sprawdzalem)
problem jest rozwiazany ze karty te z 48kHz brzmia OK, jednak to nie jest to
samo
co karta obslugujaca taka czest. probkowania sprzetowo.
Nie wiem jak to zrobiono pod tymi nowszymi systemami, moze robiony jest w
locie
downsampling tak aby karta obsluzyla ?