Samsung SM757DFX

Autor: Sierus (Sierus_at_bocznica._org)
Data: Fri 31 May 2002 - 13:22:18 MET DST

Witam!
Sprawilem sobie taki oto monitor kilka dni temu, ogolnie za ta forse
uwazam, ze jest dobrze. Problem mam tylko jeden. Gdy monitor
przechodzi w tryb uspienia (obojetnie czy wylacze komputer czy wlacze
"Stan wstrzymania" pod XP), dioda zaczyna migac sie na zielono, a z
tylnej czesci monitora w takt mrugania diody wydobywa sie cichutkie
piszczenie. Gdy dioda sie swieci, jest to wyzszy dzwiek, a gdy gasnie
to jest to nizszy dzwiek. Ogolnie moze bym to wytrzymal, ale gdy
siedzie przy biurku i czytam ksiazke badz robie cos co wymaga ode mnie
maksymalnego skupienia to doprowadza mnie to do szalu.
Swoja droga czy to jest normalne, zeby monitor w trybie "Suspend"
piszczal?

--
Sierus(at)bocznica.org | GG:136484
Z cyklu goraco polecam-> www.pattonfever.com