Re: jaki komputerek.

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 10:12:30 MET DST

Użytkownik "Kamil "Ślima" B." napisał:
| mam już komputer, wiec pamięć mam napisałem
| "chce kupic plyte , procesor i HDD"
| nie mam obudowy ATX, potrzebny mi bardziej do
| siedzenia w necie i oglondania filmow.
zdradźze jeszcze sekret, jaka ta pamiec masz, ok?
i skoro nie masz obudowy atx, to troche ciezko bedzie znalezc plyte at,
chyba, ze zmienisz tez obudowe. (btw: naprawde duuzo szybciej dostalbys
odpowiedz, gdybys na samym poczatku napisal wiecej informacji).

jesli masz ddr'y, to imho:
duron 1ghz (morgan) + wiatrak
Microstar KT3 Ultra (MS-6380E) BOX
hdd segate barracuda 60

jak masz sdr'y, to
abit st6, celeron tualatin 1 ghz, hdd jak wyzej.

aha, to sa plyty atx'owe, na at teraz bedzie ciezko cos dostac, ale obudowy
to Ci nie wybiore.

--
[ pozdrawia pE. ]
mugole wszystkich krajow...