Re: Athlon XP - jakie chlodzenie ...

Autor: quapouchy (gotti_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 09:38:37 MET DST

> Ja kupilem jakiego Spira za 39 zl. Mam temp ponizej 50 stoppni na
> AXP1700+. Co do krecenia - nie krece, bo nie chce. A czy jest cichy...

a mam pytanko jeszcze o bezpieczenstwo mocowania -
czy nadal te procki sa tak koszmarnie kruchy a spiry czy inne
tak latwo niszcza rogi przy mocowaniu - czy poprawilo sie cos
jesli chodzi o mocowanie nowych prockow xp ? czy wszystkie
mocowania sa jednakowe czy tez ktores coolery maja bezpieczniejsze ?