Re: jakiego web cam a?

Autor: romkucz_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 31 May 2002 - 06:12:28 MET DST

> cze
> wpadlem na pomysl zeby sobie kupic kamere internetowa. poczatkowo chcialem
> philipsa ale wymyslilem sobie ze chce miec mozliwosc zabrania aparatu na
> dwor czyli 2w1 kamera+aparacik i stad moje pytanie: na co sie zdecydowac?
> wymagania
> jak najlepsza jakosc video (klatki/sek)
> w miare dobra stopklatka
> mozliwosc robienia zdjec bez komputera
> jak by sie dalo krecic krotkie filmiki bez kompa to w ogule cool
> a jak by jeszcze nagrywalo dzwiek to juz bomba
> [...]

Ja mam Apitek Pocket DV (w Media Markt sprzedawany jako Trust Family
Cam DV)
Zupełnie przyzwoita kamerka internetowa - 25 klatek, aparat foto (450
zdjęć 640x480 lub 2000 320x240). Kamera wideo (320x240 - 3 minuty).
Nagrywanie dźwięku (31 minut) . Bardzo łatwa w obsłudze. Połączenie z
komputerem przez USB.
Wady: brak gniazda smart media, brak lampy błyskowej.
Bliższe dane www.apitek.de lub nieco gorsze www.apitek.com.tw

Pozdrowienia
Roman K.