Napiecie w MSI K7 Master

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 23:47:53 MET DST

Witam. Mam plyte glowna MSI K7 Master. Pytanie jest takie(skierowane raczej do
uzytkownikow, choc nie tylko, tej plyty). Jaka wartosc, napiecie wskazuje w biosie
opcja Default, procesora - VCore( nie moge znalezc tego w opisie plyty)? I jeszcze
jedno, czy wierzyc ustawieniom owego biosu czy programowi dostarczonemu razem z
plyta.
Mianowicie, kiedy ustawiam napiecie w biosie na 1.75 to owy program (PC Alert III)
pokazuje mi 1.83V itd. 1.70 - pokazuje 1.78. Co Wy na to?