Re: myszka - jak to rozebrac

Autor: WujkO (wujko_at_interia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:54:25 MET DST

> Co to znaczy "skoczyć z całej siły" ? :)

> Można spróbować powiesić komputer na kablu od myszki ;))

qrde ludzie
mam problem bo zmienilem myszke z jakiejs starszej i od razu zwisy
wczesniej ani jednego a teraz bez powodu po uruchomieniu czasami staje jak
wół
a ze chce jeszcze na niej popracowac wiec sie pytam
nie ma zadnej srubki to jak to mam rozebrac, jakies zatrzaski czy co ??
tak mysle ze moze kabelek sie mógł podłamac i cos nie tak sie dogaduje z
kompem

--
pozdro
          Wujko