Re: Q: jaka tania (do 300 zl) drukarka atramentowa do domu ???

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_adres.jest.w.sygnaturce.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:26:03 MET DST

Witam.
T.F. <tf_at_motocykle.org> napisał(a):
> Pytanko jak w temacie.
> Glownie wydruki tekstowe, od swieta cos w kolorze (np: zdjecie)
> Wazne: MUSI byc mozliwosc uzupelniania atramentu
> (ceny oryginalow mnie zabijaja)
> Do wyboru mam:
> - HP DJ 656c za 190zl
> - HP DJ 845 za 270
> - Lexmark 25 za 206
> - Lexmark 33 za 225

HP 845 jest całkiem fajny. A z Lexmarków to Z33 mógłby być.

> Czy to prawda, ze uzupelnianie Lexmarkow jest problematyczne ??

Nie. Więcej zabawy jest przy napełnianiu HP, gdzie trzeba jakieś
podciśnienie wytwarzać czy coś. Ja mam Lexmarka Z33 i niedawno
uzupełniałem czarny tusz. Robi się to prosto a drukuje jak nowa.
Sama drukarka, mimo niezbyt pochlebnych opini jest ok. Nie mam z nią
żadnych problemów, można by się przyczepić do podajnika papieru, nie
jest to najlepsze rozwiązanie. Zdarza się, że weźmie krzywo papier, mi
to zrobił kilka razy, doszedłem że należy mieć w podajniku troszke
więcej kartek i nie ściskać go tym dzyndzlem co tam jest ;).

http://www.ecoink.pl - taki tusz użyłem. 50 ml kosztuje 30 zł.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
 	 No job too big, no job too small, no job too stupid.