Co jeszcze sprawdzic zanim nagrywarke na zlom wyrzucic ?

Autor: TRA (tracki_at_astercity.net)
Data: Thu 30 May 2002 - 21:24:24 MET DST

Witam,

Sprzet: Yamaha 8/4/24 SCSII
Od kilku lat bezproblemowo. Nagle zaczela zle zapisywac CDR-y
w ten sposób, ze np. jpgi sa popsute, exeki nie dzialaja. Kazdy plik
jest walniety ale w czasie wypalania nic nie krzyczy ...

Testowane na EasyCDCreator, Nero, Fireburner
Sprawdzane okablowanie, terminacja.
Sprawdzane wirusy, triale Symanteca wyrzucone z dysku na wszelki wypadek
Dziala idealnie jako CD.

System win2k SP2 Eng

W zasadzie przymierzam sie do kupna nowej bo uznalem, ze po tych
kilku latach (chyba ze 4) umarla smiercia naturalna padnietego laserka
ale moze ktos mial podobna sytuacje i poradzil sobie domowym sposobem ?

Pozdrawiam, TRA

PS. Kupowac SCSI czy IDE ? Mam na SCSI rzadko uzywany skaner
podpiety przez karte wiec moze warto ja wykorzystac...