Re: Celeron czy Duron

Autor: Jamesi (jamesi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 May 2002 - 22:20:26 MET DST

Użytkownik "Malkontent" <malkont_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie z gatunku "co jest lepsze?". Chodzi mi o jakieś opinie na
> temat wyższości któregoś z nich spomiędzy dwóch procesorów o
> zbliżonej częstotliwości. Zastosowanie komputera czysto domowe, czyli
> jakieś gry, filmy, obróbka dźwięku i grafiki.

Raczej pytanie z cyklu: jakie majtki są lepsze:zielone czy niebieskie (bez
złośliwości)?
Kosztują niewiele, różnice w wydajności (proców :-)) też niewielkie (w
każdym razie niezauważalne) - do obu masz rękojmię lub gwarancję wiec-
policz co wyjdzie taniej i śmiało kupuj!!!
Nie są to myśliwce dla armii- więc nie ma sie co specjalne rozwodzić :-)