Re: jaka konfiguracje zalecacie do sklepu

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Thu 30 May 2002 - 20:54:53 MET DST

W artykule <ad5miu$p0o$1_at_korweta.task.gda.pl> Slawek J napisał(a):
> najgorzej pomagac rodzinie i stalo sie potrzebuje zlozyc kompa do sklepu z
> nowych czesci zeby wyszlo jak najtaniej co polecacie i jaka platforme
> komp ma miec modem bo bedzie potrzeba korzystania z netu ,ma wspolpracowac z
> kasa fiskalna i drukarka to wszystko ma byc pod kontrola win 98 moze ktos z
> was skladal ostatnio cos takiego i moze mi pomoc za sugestie bede wdzieczny

Idź do sklepu, który handluje używanymi kompami, za kilkaset zł dostaniesz sprzęt
typu PII266 + 64MB + jakieś S3 + 4GB HDD + CDROM. Dokupujesz modem monitor i
drukarkę i masz. Wszystko z fakturą, za 1/3 ceny nowego. W takich zastosowaniach
kupowanie nowego sprzętu to dosłownie wyrzucanie kasy w błoto.

--
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/