Re: dysk twardy - uszkodzenie

Autor: Buniek (buniek_at_wp.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 20:11:14 MET DST

> szkdoa mi plyty glownej, wole wziasc zasilacz i wkladac wtyczke i
> wyjmowac... co do paralizatora to nei mam go;-(

Zapalarka do gazu tylko nie ta na 220 V tylko taka reczna, lub piezoelektryk
od zapalniczki za 5 pln powinno starczyc, tylko cierpliwosc musisz miec, ja
zabijalem plyte czyms takim 45 minut (A jest podobno takie prawo ze jak
skazaniec przezyje egzekucje to jest wolny).

Pozdrawiam
BUNIEK
ICQ - 14739964
GSM - 606 533 755
mbuniek_at_poczta.onet.pl & buniek_at_wp.pl