Re: karta graficzna

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 20:15:54 MET DST

> A co to jest C++ i JavaScript? Jezeli by Pan byl tak mily to niech mi Pan
> wyjasni co to porgram i jak sie je robi

Czlowieku: czy ty piszesz ze swojego komputera? Bo moze od brata czy
tatusia: to niech cie naucza JAK sie pisze na grupy.... Najlepiej poczytaj
sobie FAQ grupy (czyli taki tekst, gdzie jest napisane jak sie na grupie
nalezy zachowywac). Aha: Grupa - to jest to, gdzie umieszczamy te posty.
Posty: to jest kazda wiadomosc na grupie.
Jezeli chodzi o karte: nie osmieszaj grupy: tutaj ludzie nie patrza na takie
parametry, jak "czarny wiatraczek i zielona karta". Idz do sklepu i zobacz
ktora tak ma.... A poza tym: po co czarny wiatrak i zielona karta jak i tak
masz zapewne obudowe? A nawert jak masz otwarta, to i tak nie bedziesz sie
jej przygladal czesto...
Co do reszty: skroc sygnaturke (czyli twoje podpisy pod tekstem ktory
umieszczasz). Maks mozesz miec 4 linijki.