Windows XP a skaner Promax Colorado Direct

Autor: Henryk Rudawski (roys_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 16:50:10 MET DST

"Komputerowcem" jestem średnim, coś tam umiem i wiem, a zapewne wiecej nie
wiem. Mam taki oto problem z którym nie mogę sobie poradzić. Posiadam skaner
Primax Colorado Direct i jak dotąd służył dość dobrze. Praca z nim pod Win98
oraz ME przebiegała bez zgrzytów. Przesiadłem się jednak na Win XP i ....
nie mogę dojść do ładu ze skanerem. Sterownik Twain, który znajduje się na
oryginalnym CD dostarczonym przy kupnie skanera, instaluje się niby w
porządku, poczym przy próbie użycia skanera dostaję komunikat "Nie został
wykryty sterownik skanera".
Programy narzędziowe znajdujące się na tym dysku również nie działają. Task
Bridge przy programie flatbed.exe daje komunikat o niemożności zainicjowania
aplikacji (bład 00xc0000142), Readiris w ogóle nie chce się zainstalować.
Ściągnąłem z intenetu inny sterownik, który też instaluje się bez problemu,
ale go nie rozwiązuje, tzn. nie dzieje się nic nowego. Próbowałem "Kreatora
zawartości" i nic z tego.
Czy ktoś spotkał się z podobnymi kłopotami?
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Proszę odpowiedziec na Forum, albo na mój adres roys_at_poczta.gazeta.pl

Z poważaniem
Roys