Re: Co sadzicie o pamieci DDR

Autor: Yugo (yugo123USUN.TO_at_tlen.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 15:57:07 MET DST

"Egghead" <egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości

| Wg mnie niezle - zrobilem test porownawczy na maksymalnych nastawach:
| SEITEC: system nie zyje
| ELIXIR dwustronny: 3000 bledow w Memtest
| ELIXIR jednostronny: 11000 bledow
| SIEMENS: 500 bledow.
| Przy nizszych nastawach podobnie (tylko lepiej). Ogolnie spisuja sie
| porownywalnie z SIEMENSem.

Dzieki za porownanie. Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem DDRow, bowiem w
przyszlosci zamierzam dodatkowo korzystac z nieco "nadtaktowanej" magistrali
i dlatego to dla mnie wazne. Z drugiej zas strony nie chce wydawac
wszystkiego na moduly Kingstone; z tego co slyszalem - placi sie raczej za
marke a ja tego staram sie zawsze unikac.
Ostatnio w moim ulubionym sklepie komputerowym ogladalem asortyment
pamieci - do wyboru byly Kingstone i dwie z "nizszej polki": owy Elixir (wg
mnie starannie wykonany jak na _noname_) i jakis inny, na pierwszy rzut oka
widac produkowany z odrzutow w jednej z chinskich/tajwanskich "stodol"

Pozdrawiam,
Yugo