Skladak

Autor: Marcin (marcinb7_at_wp.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 16:06:22 MET DST

Mam zamiar zlozyc sobie komputer w konfiguracji nastepujacej :
Procesor Duron 1Ghz, plyta glowna (ECS K7VTA3A Soc-A VIA KT266A, 5P, 3xDDR
U100, sound), ram - 128 DDR, Geeforce 2 MX 200 64 mb tv out, seagate
baracuda 40,4 Gb, wnetylator do procka + obudowa (nie wiem jeszcze jaka).

Czy ta konfiguracja da jakis sensowny komputer -mozlwosci dotyczace
rozbudowy komputera no i wlasciwie czy jak to poskladam to czy to odpale
(czy razem z tym sprzetem bede dolaczone jakies okablowanie ? )
:))) ....

Oczywiscie mam jeszcze monitor, klawiature, myszke :).

Marcin