Re: CD-ROM NoName

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 15:13:33 MET DST

Użytkownik "Wagus" <Wagus - doggie77_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> http://bocznica.org/ftp/pliki/klapka.jpg :-)

> 220C, ATAPI CDROM
>
> To "220C" jakoś tak kojarzy mi się z Asusem 34X, którego kiedyś miałem. Ale
> mogę się mylić...

To jest CyberDrive 32X max (dobrego miałem nosa ;), nie ma możliwości
uaktulnienia FW (CyberDrive'y mają flash'e dopiero od 48X ).

Miałem go kiedyś, chyba rzeczywiście na cd 80' końcowe minuty
odczytywał trochę wolniej ale czytał i dało się zrzucić płytę
(w przeciwieństwie do wersji 24X max)

BTW.
To szczyt lenistwa że go nie wyciągnąłeś z kompa i nie oglądnąłeś naklejki
z nazwą producenta na górze ;)

PeJot