Re: skąd stery do modemu?

Autor: Yugo (yugo123USUN.TO_at_tlen.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 14:34:52 MET DST

Użytkownik "lalek" <lalekmail_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| jeżeli wiesz, skąd mogę zassać stery do modemu Conexant SotK56 po Windowsa
| XP, lub posiadasz takowe - napisz

Napisz dokladnie, jaki to modem (producent, model). Mi sie wydaje, ze to
Zoltrix - rowniez mam modem na ukladzie Conexant, a scislej Zoltrix
Scorpius. Jesli masz Zoltrixa, to drivery znajdziesz na www.zoltrix.pl, w
dziale sterowniki. Nie ma tam osobnych driverow pod XPka, ale jest
instrukcja, co nalezy zrobic (trzeba zasac drivery pod Win 2k i postepowac
wg wskazowek)

Pozdrawiam,
Yugo