Re: Zdrowie - comp w pokoju

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 13:17:44 MET DST

Dnia 24 May 2002 18:55:00 GMT niejaki(a) "Rafal 'Raf256' Maj"
<admin_at_raf256.com> napisal(a):

> zapewne wiele osób ma, podobnie jak ja, komputer w pokoju w którym śpi /
>
> pracuje itd. Jeżeli komputer jest długo właczony, lub tymbardziej gdy ma
>
> się 2 komputery, powietrze robi się suche, nelektryzowane itd... ogólnie
> w pokoju jest "nieprzyjemnie".

u mnie jest na odwrot, robi si wilgotne. ale ja duzo pije (wody mineralnej
;) ), pozatym spie, a pokoj jest maly - grzyby mi sie poczynaja robic,
jest wilgotno.

ale ja mam celka 400 bez wiatrakow, ktor y dziala tylko srednio 12h doba
:)

> Jak sobie z tym radzicie ?
>
> Co myślicie o np. takich środkach :
> - wykładzina antyelektrostatyczna (taka niebieska)

nie probowalem :)

> - jakieś rośliny, np. paprocie

kiedys mialem takiego fajnego pnaczaka na caly sufit, ale zapominalem
notorycznie o podlewaniu :)

> - wietrzenie pokoju

okno otwrte 24h doba :)

> - odkurzanie co 2 dni

zalezy czym - najlepiej okrzaczem z filtrm wodnym, taki zwykly bedzie
tylko podobowal jeszcze wieksze wyuszenie.

> - inne... ?

nawilzacz/osuszacz powietrza? widzialem takie cudactwa za jekies 200 zl...

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|