Re: takie głupie pytanie

Autor: grEG (niewazne_at_nie.lubie.spamu.net)
Data: Thu 30 May 2002 - 10:38:43 MET DST

Thu, 30 May 2002 01:38:35 +0200, "Grzegorz Mojecki"
<aiken_at_business.kielce.pl> napisal:

>jak w internet explorerze mam sobie ustawic rozmiar okna ktore ma sie
>otwierac w nowym procesie, znaczy nowa strone i jak to ustawienie zapamietac
>bo mi sie zawsze otwiera w duzym oknie.

to jest bardzo senswoen pytanie... ja raz, dawno temu zrobilem cso i
teraz zawsze IE otweira mi sie w oknie niezmaksymalizowanym. a ja
chce, zeby bylo wlasnie zmaxymalizowane.
zeby ustawic rzomiar (i polozenie, ale nie maxymalizacje) wystarczy
ustawic okno takie jakie sie chce (tzn rozmiar i miejsce). zamknac IE
i potem przy otwieraniu nowe okno powinno miec ustalone rozmiary.

--
grEG
 - I zadnych glupich cytatow...