Re: Zasilacz do komputera

Autor: Plissken (plissken_at_poczta.fm)
Data: Thu 30 May 2002 - 08:57:49 MET DST

Nie stawiaj od razu na zasilacz. Mialem cos takiego gdy brakowalo styku na
zlaczce ktora podaje zasilanie do dysku. Wystarczylo ruszyc stolem zeby
stalo sie tak jak mowisz. Dwa razy tracilem partycje. A pamietaj ze napedy
CD tworza spore wibracje podczas szybkiej pracy.
A jezeli jednak to zasilacz to po co Ci taka kobyla za 2 banie ? Zasilacz
300W z obudowa za 150 zeta nie wystarczylby ?

TK