Shuttle AK31 v.2 czy Soltek SL-75DRV2 ?

Autor: duhem (3syfy_at_wp.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 00:56:26 MET DST

Witam Wszystkich,

Jak w temacie, chodzi mi o to, która z płyt jest lepsza pod Durona 1000. Na
temat Shuttle'a, jak czytałem na grupie, jest wiele pozytywnych opinii, o
Solteku też nic złego nie znalazłem, z ECS to chyba zrezygnuję. Znaczy mało
trochę przeglądałem, ale z tego co zdążyłem przeczytać, to tak wynika.
Przede wszystkim zależy mi na stabilności a sam komputer służyć ma
praktycznie wszystkiemu - pracy w programach graficznych, grom, internetowi,
oglądaniu i (być może)amatorskiemu montażowi filmów. Chciałbym, by w
przyszłości płyta ta była platformą pod nieco lepszy procesor (Athlon XP),
więc kolejne pytanie - która z tych dwóch jest bardziej perspektywiczna?
Wdzięczny byłbym za fachowe komentarze, wskazanie poważnych różnic pomiędzy
nimi itd. Jeśli macie jakieś inne sugestie dotyczące płyt głównych pod
Durona (z przedziału cenowego tak do około 400 złotych) to też piszcie.

Pozdrowienia,

Marcin.
e-mail: 3syfy_at_wp.pl