Re: MSI KT3 ULTRA i dzwiek z AC'97 w Max Pa

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 00:22:46 MET DST

Użytkownik "Graf_Zero" <grafzero_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomoœci
> ...czy pod pojeciem "prosty dzwiek" rozumiesz dzwiek z zakluceniami? Nie
> wykorzystuje kart dzwiekowej do przechwytywania dzwieku, wiec chodzi mi
> "tylko" o czyste odtwarzanie dwieku na 2 glosnikach lub na wiezy...

Prosty .... hmmmm no nazwijmy to poprawny bez wiekszych wymagan :)
problemy moje ustapily po wrzuceniu nowych driverkow
ale jednak dalej nie bylem zadowolony - dzwiek jakis taki malo barwny,
przymulony
no i o czym wspominalem IMO nie najlepszej jakosci gniazda liniowe oraz we
mikrofon
(u mnie bardzo slaby poziom) kontaktowalem sie w tej sprawie z dzialem
technicznym
i okazalo sie ze mam za duze wymagania :))) oraz ze poziomy sygnalow sa
nizsze
ale porownywalne do SB .... niestety chyba tylko w teorii

Tak czy inaczej IMO wyjscie optyczne (ktorego defacto nie chcialo mi sie
nawet sprawdzac)
to klasyczny bajer marketingowy - ja do swojego amplitunera KD i tak bym
tego nie podlaczyl
zeby sie nie denerwowac niepotrzebnie.

Mimo wszystko IMO oczywiscie
w zakresie dolnej polki cenowej nic lepszego od SB Live nie widze

Skoro wywaliles tyle kasy na plyte to na karte dzwiekowa nie zaluj
 jesli to co jest na pokladzie Cie nie zadowala ;)

Pozdrawiam
Waldeusz