Czy da się uratować.

Autor: zakochany (zakochany_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 22:53:22 MET DST

Mam problem stary jak stare są drukarki atramentowe. mam HP690C, pojemnik
kolorowy jest od pewnego czasu pusty. Chciałem jednak ożywić kolory. Kupiłem
dzisiaj zestaw do napełniania InkTec. zrobiłem (chyba) wszystko jak opisuje
instrukcja. Tzn napełniłem zbiorniczki prawie do pełna, nastepnie odessałem
strzykawką ok.0,5cm3 z każdego. Wkładam do drukarki i okazuje się, że nic
nie drukuje. Czyszczenie programowe nie pomaga. wziąłem dół z głowicami
zanurzyłem w ciepłej wodzie. po kilku minutach pojawiło się na głowicy
kolorowe zabarwienie we wszystkich kolorach. wkładam kartridge do plujki,
wlaczam czyszczenie i.... dalej nic. wyciągnąłem jakiś inny pojemnik,
napełniłem i też nic. Po kuracji z odmoczeniem dysz. "ruszyły" na chwile
wszystkie kolory, za chwilę "został" tylko niebieski. potem podczas
czyszczenia to często zamiast niebieskiego pojawiał się fioletowy, jakby
losowo. Przy normalnym drukowaniu to tylko działa niebieski. Pojemniki oba
były puste i kilka miesięcy leżały, ale jeżeli tusz ukazuje sie na głowicy,
to dysze są chyba drożne?? Ma ktoś sposób na uratowanie tych pojemników?

--
To nie podbój kosmosu jest motorem napędowym cywilizacji,
lecz wymagania systemu operacyjnego Windows.