Re: temperatura p4

Autor: oloix_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 29 May 2002 - 23:56:00 MET DST

> grzej ile wlezie, p4 i tak sie nie pali:)
>
> a tak serio to 70 C to troche duzo sprawdz jeszcze raz chlodzenie, ew.
> dotknij radiatora i ocen temperature recznie:)
>

> --
> - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
> //      Jesus SAVES!      \\
> ||today he is the only one||
> \\   who can afford to    //
radiator jest na "oko" :)) duzo chlodniejszy niz
na moim starym p3.
Nawet gdy pokazuje 72 C nie mam na nim mniejsca gdzie
mozna sie spazyc :))))
Przy nominalnym takcie osiaga max 63C a przy 2320 73-72
i wiecej nie.
Wydaje mi sie ze to jednak plyta podaje wartosci z kosmosu.
Poza tym komp jest stabilny.
Pozdrawiam