Re: Teac CDRW vs XP vs NERO

Autor: Doman (DomansMail_at_Poczta.Gazeta.Pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 23:12:34 MET DST

Użytkownik "<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> napisał w wiadomości
| Zainstaluj porządny system a nie jakiś Win XP... fuj fuj!
|
| eMKa
|
| PS.
| Kupiłeś sobie w końcu nagrywarę???
| I do razu x40?????? Powodzi Ci się!!

Rozumiem ze to "fuj fuj!" to bylo jako wlasna refleksja i to na wlasny
temat. Posiadam Windows Xp Professional i nie mam z nim rzadnych problemow.
Co do problemu z nero to trudno powiedziec program dziala na
wiekszosci(jesli nie na wszystkich) nagrywarkach teaca. U mnie pod Xp na
nagrywarce LG i nero wszystko jest ok, smiga bardzo szybko i az milo.
Sprobuj innym programem - choc szczerze mowiac to nie wiem jakim - moze
Roxio Easy CD Cratorem(ja zawsze uzywalem nero a ten ECDC to z nagrywara
przyszedl ale chyba obsluguje inne). Pozdro, Doman.